Πληρωμή μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό

Η κατάθεση των χρημάτων πρέπει να γίνεται εντός 5 ημερών από την ημέρα της παραγγελίας. Με το πέρας αυτού του διαστήματος, η παραγγελία θα ακυρώνεται αυτόματα, δίχως κάποια σχετική ενημέρωση προς τον πελάτη.
Εξοφλήστε την παραγγελία σας στους παρακάτω λογαριασμούς (σε κάθε περίπτωση το κόστος της εκάστοτε συναλλαγής -εφόσον υπάρχει- αφορά τον πελάτη και ουδεμία χρέωση αναλαμβάνει το κατάστημα. Σας προτείνουμε να χρησιμοποιήσετε την ίδια τράπεζα στην οποία διαθέτετε λογαριασμό, για αποφύγετε τις εκάστοτε χρεώσεις).

Μετά την κατάθεση χρημάτων παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, στέλνοντας ένα email στο info@fullhome.gr , προκειμένου να γνωστοποιήσετε την πληρωμή σας.

Η παραγγελία θεωρείται ενεργή ως προς τη δέσμευση των αντικειμένων από τη στιγμή που θα γνωστοποιήσετε την πληρωμή σας στο κατάστημά μας. Σε καμία περίπτωση τα αντικείμενα δεν δεσμεύονται πριν την εξόφλησή τους. Σε περίπτωση που προηγηθεί εξόφληση από άλλον πελάτη, η διαθεσιμότητα θα αλλάξει αυτόματα και θα ενημερωθείτε όταν επικοινωνήσετε με το κατάστημά μας είτε μέσω του eshop στον αντίστοιχο χρόνο που χρειάζεται η επεξεργασία διαθεσιμότητας. Δεν είναι αρμόδιο το κατάστημα να ενημερώσει τον πελάτη για την αλλαγή, εφόσον έχει επιλεγεί ο συγκεκριμένος τρόπος πληρωμής.

Πληρωμή μέσω χρέωσης της πιστωτικής / χρεωστικής σας κάρτας

Στο σύστημά μας έχουν ληφθεί όλα τα αναγκαία μέτρα για την ασφάλεια των συναλλαγών σας με πιστωτική / χρεωστική κάρτα. Κατά την επιλογή του εν λόγω τρόπου πληρωμής και έπειτα από την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας στο eshop μας, θα μεταφερθείτε αυτόματα στο site της τράπεζας Πειραιώς με την οποία συνεργαζόμαστε. Η μεταφορά αυτή πραγματοποιείται για λόγους ασφάλειας.

Πληρωμή μέσω αντικαταβολής

Εξοφλείστε την παραγγελία σας με την παράδοση της, στο χώρο σας. Η μέθοδος αυτή επιβαρύνει το κόστος της παραγγελίας σας με 2,50€ και διατίθεται σε όλη την Ελλάδα για αποστολές μέσω courier.

Στα ογκώδη προϊόντα η αποστολή ενδέχεται να πραγματοποιηθεί μέσω μεταφορικής λόγω βάρους / όγκου. Στην περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή για προϊόντα τα οποία διατίθενται κατόπιν παραγγελίας, το κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει κατάθεση προκαταβολής (ίση με το 30% του συνολικού ποσού) για την συνέχιση της παραγγελίας.

Σε περιπτώσεις όπου δεν εντοπιστεί ο πελάτης στα στοιχεία επικοινωνίας που έχει δηλώσει (email ή τηλέφωνο), η παραγγελία θα ακυρώνεται δίχως ενημέρωση.