Ο καταναλωτής έχει στη διάθεσή του προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του από την courier για να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε – για οποιονδήποτε λόγο ακόμα και αναίτια και να ζητήσει αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Θα πρέπει ακόμη να προηγηθεί επικοινωνία μέσω e-mail στο info@fullhome.gr

Όταν τα αγαθά έχουν ήδη αποσταλεί, πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, αχρησιμοποίητα και στην αρχική συσκευασία στη διεύθυνση την οποία θα σας υποδείξουμε κατόπιν αιτήματος σας για επιστροφή.
Διευκρινίζεται ότι, τα επιστρεφόμενα προϊόντα δεν πρέπει να είναι χρησιμοποιημένα, φθαρμένα, πλυμένα, τροποποιημένα ή να έχουν υποστεί ζημία, οι ετικέτες να συνοδεύουν το προϊόν καθώς και στη συσκευασία τους όπως ακριβώς σας έχουν αποσταλεί. Θα πρέπει να συμπεριλάβετε στο δέμα την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο. Θα πρέπει ακόμη να προηγηθεί επικοινωνία μέσω e-mail στο info@fullhome.gr για να σας δοθούν οδηγίες επιστροφής.

Σε περίπτωση που το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό λόγω κατασκευής, τότε το Fullhome αναλαμβάνει να σας φέρει σε επαφή με την εταιρεία με σκοπό την αντικατάσταση του προϊόντος. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν αποδειχτεί ελαττωματικό τότε απλά επιστρέφεται στον καταναλωτή.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΣΕ ΕΠΟΧΙΑΚΑ ΕΙΔΗ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΕ ΕΙΔΗ ΕΙΔΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗΣ ΕΠΟΧΙΑΚΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ!!!